16 de gener 2013

haurem de tornar sortir al carrer?

M'està posant histèrica aquest coi de joc partitocràtic. Aquí estan jugant amb els nostres anhels, clams, crits, reivindicacions, vots i tot el que se m'acut de fer des d'un comportament democràtic.
I ja començo a estar fins als pebrots dels comentaristes, dels periodistes i de les opinions "expertes" en tot el ventall de tertúlies de suposats experts. Crec que hauríem de sortir -Sant Jordi ens queda mooooooolt lluny- i posar a les pancartes quelcom com...

"fora politiqueig,
estem farts de l'escaqueig,
només aneu de cul per fer blanqueig,
les vostres promeses són un safareig"

Vaja, que com sempre, però més que mai, cornuts i pagar el beure.
Torno a reclamar la guillotina! Algú té arguments per defensar aquest govern?

6 comentaris:

Garbí24 ha dit...

No tenen excusa, cap ni una. Guillotina.

Sergi ha dit...

Ens deixen sense arguments, és clar. Com sempre tots van a la seva, però el problema és que alguns van encara més a la seva del que seria esperable.

Nymnia ha dit...

Jo també n'estic fins els pebrots...

Oliva ha dit...

AI SI EL MEU ENIGMA FOS VIU¡¡¡¡¡¡

El porquet ha dit...

Zel, això ja ens ho podíem esperar. Nosaltres hem d'estar amatents i a la mínima que es vegi que el procés pot trontollar tornar a prendre els carrers amb tota la força ja demostrada.

Calma, això serà llarg i ple d'entrebancs, però s'han de fer les coses bé.

Estranger ha dit...

El clima és de confrontació. La que ve de fora no em preocupa, perquè ve d´on ve i no s´hi pot fer res ; el que em preocupa és la d´ aqui, com bé dius amb aquesta expressió de joc partitocràtic. Però ara no crec que sigui el moment encara. Crec que s´ha de deixar fer al Govern, i per dos raons : perquè això tot just acaba de començar, i les armes fortes s´han de guardar per quan calgui de debó ; i perquè fa dos díes que sortim d´unes eleccions i es necessita un temps per païr-les.

I que se´n parli menys de tot plegat, perquè hi ha molt d´interès de que se´n parli, i malament. I no ho dic per tú, faltaria més. Si algú ha de deixar sentir la seva veu, aquesta té que ser la de la gent. Jo també n´estic fart de tant periodista "expert" i tanta tertúlia unidireccional.

I bona nit.