24 d’agost 2008

brxxwnyz

he sigut bona minyona
i he visitat a gairebé tothom que tinc aquí al costat
i més i tot...
però voleu dir que cal tanta protecció?
osti, que hi deixo els ulls
i les ulleres ja no em serveixen
amb segons quines combinacions...
jjhgwnm
krtypq
ddbjlm
uwuldp
xcgdbae
hpqttfl

afegit: després dels comentaris, no us fa gràcia el "tan dao vien"? busqueu-li paral.lelisme amb el medaller olímpic....jejeje...

doncs, humor per passar l'estona,
que el dia ha sigut molt, però que molt "tonto"
(ja sento la tardor)

13 comentaris:

Anònim ha dit...

I com es nota la tardor eh... que se'ns envà l'estiu i torna la tardor amb les fulles i els dies tontos jeje

Sergi ha dit...

Molt gran el cartell de tancat per vacances, molt gran.

Henry The VIII ha dit...

Estic amb el Xexu, no por placer, con mi marido... Genial!

Ei, molt bona la selecció de cançons, n'hi ha una d'unes noies que canten que no sé quin grup és. Bé, ja t'ho preguntaré donant-te més dades.


Petons!!!

Vaig passar per Bellpuig per anar cap a Cervera...

ha dit...

jajaja, buenísimooooo!!!!
que cartel!!!!
te quiero mucho amiga!!!
siempre en mi corazón...
Rox

Assumpta ha dit...

Què bo el cartell de les vacances!!! jajajaja ;-))

Ara tinc el dubte de si el marit l'haurà vist jeje

miquel ha dit...

És que això de la monogàmia és un invent ben estrany. Què hi farem, va com va.

Striper ha dit...

Que si que aquests conbinacions de lletres a vegades em tornen mes lero del que soc. aquesta dona el marit no li dona plaer esta clar.

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

has tingut el dia tonto?
això vol dir que no has pasat per la vicaria, ja has vist que ens ha fet el mossèn?
ara, jo ja el tinc confessat a casa meva, jeje...

Waiting for Godot ha dit...

Jajajajjaa DIOS, que graciosa esa sra. Besos. Me ha encantado el cartel. :)

Rita ha dit...

Hehehehe molt bo el cartell de la senyora esposa...
Ais la tardor... i a mi que no m'agrada gens...

Cèlia ha dit...

NONONONONO! M'encanta l'estiu i la calor! TARDOR Encara NONONONO!

Una ha dit...

Lo siento en la parte que me toca,desde Febrero empezaron a colarse comentarios con virus y para evitarlos (aunque a mí tambien me fastidia)es bueno lo de las letras y en el último mes aparecieron comentarios soeces y amenazantes,de ahí lo de moderar comentarios.
Un abrazo.

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Zel, estic d'acord amb tu: els captchas són una conya marinera!! De vegades, si l'spam és molt agressiu i continuat, són prou efectius.

Però si només són preventius, fan pagar a justos per pecadors. Fora els captchas!!!!