25 de desembre 2010

matí de nadal


cavalca el vent i encalça els arbres
no hi troba res, que tot és sec
empeny els núvols, bufa fred
i deixa al camp un jardí d’ombres

cavalca el vent, sense pietat,
com el botxí que pren la vida
avui enceta un altre dia
i enyoro aquells que ens ha robat

cavalca el vent, s’enduu bonança
i solca el cel com un vaixell
com que és Nadal, -un Nadal vell-
no vol malmetre l’esperança
i en deixa un bri, sense recança,
amagadet en un farcell
que duu una dona sense nom
amb un nadó a la seva falda.

13 comentaris:

Magda ha dit...

Preciós. Molt, molt bonic. Aquest any m'he proposat no felicitar el Nadal. Però faig una excepció. Bon Nadal, Zel

miquel ha dit...

Bon Nadal!

Carles ha dit...

Què ara mateix sigui sempre. Et deisitjo un nou any de contant renovació.

El porquet ha dit...

Cavalca el vent enfuriosit... m'encanta... i deixa un rastre de netedat rere seu i unes panoràmiques brutals des dels cims dels Pirineus!

rebaixes ha dit...

tots cavalquem amb el vent
fins i tot sens endú o emporta...
Assegureu bé els cordells
no piqui fort la nostra porta
I es trenqui el hirsut ronsal
que a coll portem... Esclau corona.
............... Anton

rebaixes ha dit...

IMPROMPTA DEL DIA.
Si vols ser lliure, pensa,
si no, obeeixes.
..............
Quan us penseu ser grsns,
mireu la muntanya...
............ Anton.

Henry The VIII ha dit...

Bon Nadal SuperZel, i que segueixis amb els posts.


Petonets

rits ha dit...

És preciós! agafarem aquest bri d'esperança ben fort perquè no es refredi amb el vent.

Molt bon Nadal, zel!

Un petó!

wanderlust ha dit...

m'agrada el bri d'esperança en el farcell. Bones festes!

fanal blau ha dit...

Molt bon Nadal, Zel!
No vol malmetre l'esperança...

Pere ha dit...

Es nota que vius a l'Empordà, avui la tramuntana apreta de valent ...

Bon Nadal Zel.

Mon ha dit...

BON NADAL, (vaig de bolid amb el trasllat de cas i arribo tard) com sempre mil petons i abraçades

Assumpta ha dit...

Tan poc que m'agrada el vent (*) (o sigui: GENS) i tu n'has tret un poema nadalenc preciós :-)


(*) Quan dic "vent", no em refereixo a una suau brisa o a un ventet moderat que aireja les idees i, fins i tot ajuda a respirar millor, em refereixo a vents fortíssims com els que hem tingut aquí aquests dies, amb un munt de cops superiors als 100 km.