14 de febrer 2008

riure i més riure

Com que gairebé tots m'aneu dient, tranquil.la, respira, no t'hi facis mala sang... us he fet atenció, i, demanant informació de riures de franc, us deixo la meva opinió de la política del país.
Una innocent criatura, reacciona a la traducció de la propaganda electoral del PP que li fa el seu pare amablement:
*


*
Una altra criatura, riu estrepitosament en explicar-li el papa com seran els nous trens que arribaran a Barna (abans del 9 de març) i les mesures de control anti avaries:
*

*
Reacció davant les mesures que proposen diversos partits per aturar la violència de gènere, afavorir la integració, la paritat de sexes, aturar el canvi climàtic, l'estalvi d'energia i la implantació d'energies renovables. Tingueu paciència que mentre li van explicant, el riure va en augment:
*
*
Un grup de persones amb diverses problemàtiques de inserció i discapacitats fan la demanda d'atenció a la seva situació, exigeixen accés a la formació, un sou i una feina digna, i ho presenten al conductor del programa abans d'anar al Parlament. La reacció ho diu tot:
*
*

20 comentaris:

Estela ha dit...

sincerament, no tinc clar si el dia 9 aniré a votar.
petons.

Estela ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ferran Porta ha dit...

Els millors, sense dubte, els 2 primers: quin riure més maco!!
A partir d'ara, quan pensi en les eleccions i m'agafo mal rollet tornaré a veure aquest post teu!! :)

Jordi Pinyol ha dit...

Jajaja... molt bo el post d'avui.

Sort en tenim d'aquests nanos, o xiquets com diem naltros per aquí a baix, pugin tan intel·ligents que aprenguin a enfotre's d'aquesta manera de les pallassades que sens dubte els depararà el futur.


Bona nit i tapa't! Petons.

;)

ha dit...

un premio merecido te está esperando en mi blog!
besotes!!!!

Sergi ha dit...

No te'n saps estar, oi? Però bé, avui demostres que també hi saps posar un toc d'humor quan cal, ja que la política de divertida no en té massa...

Anònim ha dit...

Bonísimo los vídeos hermosa.
Siempre tocando temas tan urticantes, yo ahora trato de no hacerme tanto problema, porque te enojás, te enfermas y... ¿Qué ganas?
Solamente una gran rabieta y el mundo sigue su curso.
Besitos voladores querida Zel.

Striper ha dit...

MOLT BO!!!! jo no se que pero votare.

mossèn ha dit...

emmm ... bon dia !!! ... salut

mossèn ha dit...

emmm ... bon dia !!! ... salut

eudald ha dit...

uuuooolaa!
sí que n'hi ha per riure sí...
però bé hem de votar, que coi, i més val agafar-s'ho amb humor...
de totes maneres, aquests políticas no es guanyarien gaire la vida com a actors!

Anònim ha dit...

Jo ja fa temps q no vaig a votar i tu amb el que dius em vens a dir que evidentment les coses continuen igual, tot són interessos...

Mon ha dit...

Gracies per convidar-me a riure...cada cop ens fa mes falta i es una gran terapia..i sobre tot gracies pels petons....petonets zel

Josep Maria Yago Suau ha dit...

Així m'agrada, amb sentit de l'humor :-)
L'últim vídeo és fortíssim.
Pel que fa a votar, s'ha de votar... si es vol votar. Jo prefereixo fer política (1.460 dies cada quatre anys).

yraya ha dit...

Pasa por mi blog cuando puedas.
Petons.

Joana ha dit...

Hola Zel,
El dia 9 aniré a votar i després d'excursió per no veure ni sentir teles i ràdios,
Potser cap a l'Empordà....
Petons i bona nit ( ostres ja estem a disssabte)!!!

Salvador Guinart ha dit...

Abans d'anar al meu esmorzar dels dissabtes, he volgut passar pel bloc de la meva amiga i dir-li bon dia. Ara feia dies que no et deia res i tu, de tant en tant entrant al meu bloc a deixar-me cosetes carinyoses i jo sense fet-te cas!!!. On s'ha vist això, eh????.
Doncs això estimada, que tinguis un molt bon dia, i que siguis molt feliç. Sobre la política... "Hay si yo te contara!!!!". Més que fer riure, el que fan a vegades - tots - és cagar...i perdó per l'expresió.

Molts petonets, i estem en contacte!!!! :-)

Jobove - Reus ha dit...

no sé perqué rieu, la política és molt seria !!!

jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajjajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja i jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja

Jo Mateixa ha dit...

Ets una lluitadora nata, m'agrada pensar que segueixes al peu del cano i entro al teu bloc sabent que el que hi diràs m'arribarà, m'agradarà i hi estare d'acord, per que nena, no se com tho fas però sempre, sempre em portes on vols :-P

Petonasos bonica!!!!!!!

Anònim ha dit...

Que bo, els riures, sempre s'acaben encomanant. Encara que s'acosti el dia 9.