08 de juliol 2013

com un acudit-noves pistes-nova foto per ajudar

 Les meves estimades amigues m'han pres el pèl com boges quan els parlo del meu/nostre gos. M'han dit de tot, que si et queda clar que no és una persona, que mira que patir pel gos, que compte que no es quedi sol, que si has d'esperar que sigui el veterinari que et digui que només pinso, que si jo pla que el deixaria jaure al sofà, que si el cuides més que... en fi. Ah, i que consti que en Fly no ve de vacances, eh?
1a pista: les fotos són d'una illa on anirem el mes d'agost.
Ahir vaig fer el préssec, amb el whatsap, quan una diu, "noies, què feu, esteu entretingudes amb la patata?" I jo responc..."marranoteeeeeees"
I resulta, que avui faig el primer dia de platja amb dues d'elles, (les de la patata) i les enganxo de tant en tant, amagades sota el mocador amb el mòbil. Escolto sons estranys. 
-Què coi feu?
-Cuidar en Pou
-És que està brut!
-El meu s'avorreix!
-Calla que jo el vull fer aprimar i em diu que no es veu gras!
-ES POT SABER DE QUÈ COLLONS PARLEU?
Perfavortil'amordedéu! I encara em diuen que calli, que juguen i s'entretenen! 
Ja les he avisat. Aneu al blog, apa!
Tant que m'han près el pèl i estan entretingudes amb un vulgar tamagotxi, germà bessó del que tenien els meus fills de petits! 

De moment, ha sortit Menorca, Montserrat...però no és cap d'aquests llocs. 
A tocar el mar. No hi he estat mai. Algun de vosaltres sí. Amb els habitants ens entendríem... Ara sí, cal dir el lloc.


13 comentaris:

Unknown ha dit...

Al mío le voy a poner a dieta y mira que se ponen pesados ¿eh? hasta que no les haces caso no la dejan a una en paz.Yo lo tengo en la tablet.Besos

Carme Rosanas ha dit...

Sardenya. L'Alguer

sa lluna ha dit...

No em sona a Mallorca encara que podria ser pel Torrent de Pareis ... Tenerife potser?

Bona nit!!
Bessets.

Garbí24 ha dit...

Mmmmmm, no ho sé, pot ser molts de llocs

Garbí24 ha dit...

però s'asembla molt a la costa del granet rosa de bretanya.

Josep ha dit...

No és la Mediterrània.

sa lluna ha dit...

Ho estic cercant, no creguis que no!;)

Mira quina cosa més maca he trobat per si la vols pintar:
AQUÍ

Segueixo...bessets!

zel ha dit...

Josep, estimat, benvingut.
I pista per tots.
Sí, és la Mediterrània, au, que estic regalant pistes a dojo.

Carme el teu comentari no surt perquè l'encertes!

zel ha dit...

LLuneta, com vols que pinti això taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan difícil? que sóc "novata", jo!

sa lluna ha dit...

He trobat una cosa semblant a CAn Cristus, però no és pas una illa!!

És molt maca i no difícil per a tu.
Au, ja tens deures!! ;)

Carme, si us plau, vull un quadret!;)

zel ha dit...

De moment tenim tres encertants, tres.
La Sargantaneta
La Carme
En Mac

Carme Rosanas ha dit...

Lluneta, aquest és massa per a mi, ja t'ho dic ara...

Jo també havia pensat com en Joan Gasull, perquè recordava la costa de granet rosa de Bretanya. Però després en vaig recordar una altra...

mossèn ha dit...

és possible que sigui a l'Alguer ??? ... salut