22 d’agost 2007

misèria

Que poques paraules tinc...
I les que tinc, tampoc a mi em valen.
Voldria ser capaç de parlar d'esperança.
Voldria poder sentir confiança.
Desitjaria que les paraules solidaritat, tolerància, respecte, igualtat, tinguessin un significat compartit.
L'anhel d'una jerarquia de valors que posi al capdamunt allò vital, imprescindible, essencial. Allò que faci un poc feliç al major nombre de gent possible, i és just a l'inrevés.
"Hi ha dues maneres de ser feliç. Una, fer-se l'idiota. L'altre, ser-ho"

4 comentaris:

DOLORS ha dit...

Tens raó, però estic convençuda que nosaltres som de les que ens fem les idiotes però només quan ja no podem més, quan estem esgotades de defensar en paraules i fets i no aconseguim canviar res.... De ser-ho res de res!
Petons , la conversa amb tu l' altra nit va ser un nova guspira d'unió i amor entre nosaltres!
Uns escrits fantàstics, endavant!

Anònim ha dit...

"Que poques paraules tinc...
I les que tinc, tampoc a mi em valen."

Caldrá buscar nous camins on no calguin les paraules... (No se si lo escribo bien). Caminos personales de reencuentro con la esencia y principales valores de SER-HUMANO. Caminos hacia adentro que, sanando heridas, te conecten con la paz, el agradecimiento y la alegría de vivir; desde estos sentimientos, que están presentes en todas las personas -olvidados y ocultos, muchas veces- es imposible someter a tus semejantes a tantas miserias... Por eso hace años que tengo claro que el camino es hacia dentro para que se refleje afuera y en ello estoy.

Gracias por tu blog, Roser, es fresco, combativo, lleno de chispa y suscitador de interrogantes y respuestas.

Bendiciones, cariño y sonrisas.
Epi

zel ha dit...

Gràcies, Epi, jo també t'estimo, no me seas tan benevolente!!!!

Anònim ha dit...

RECIBE, si us plau; de vegades tenim problemas amb aixo:El recibir. Todo lo bueno que nos quieran dar, todo lo hermoso que nos quieran decir...

Habrá opiniones para todo y al final no representan más que nuestras propias implicaciones personales delente de un hecho, en un contexto... No tienen nada que ver contigo, tú solo pulsate un resorte que hizo que fulanit@ o menganit@ reaccionaran de una determinada manera, probablemente muy diferente la una de la otra.

I malgrat tot, estimada, acepta les coses bones que la Vida et porti.
petons.

epi