17 de novembre 2007

dedicat als escèptics

Tot refent el pos, que ja estava mig fet.
És que sé que cansa, i com que m'agradaria que l'acabéssiu de mirar, per assegurar que "no es oro todo lo que reluce" i "la llengua no té ossos, però en trenca de molt grossos" en la nostra ben estimada premsa i mitjans de comunicació en general, us dono la meva paraula que, si mireu el video fins al final, m'estaré molts dies sense parlar del tema, d'acord? Va, sisplau, són 10 minutets...
.

cistella d'assumptes en vies de resolució


Pinochet, responsable de l'assassinat de milers de persones...
qui el va portar al poder?


Salvador Allende, elegit democràticament i assessinat per la llarga ombra d'USA.
.


Un infant com tants d'altres. En sabem el nom?
Un mort més, qui són els assassins altra vegada?


Per si dubteu de qui mou els fils i com els mou, us deixo el reportatge d'allò que hem sentit del Borbó maleducat, i d'allò que no ens van deixar sentir. Ens enfadem, si senyor, estem veritablement cabrejats.

EL VIDEO QUE HI HAVIA PENJAT, JA NO HI ÉS.

PUC DEMOSTRAR QUE HI HA CENSURA.

TOTS ELS ENLLAÇOS QUE PORTAVEN A LA FONT, DES DE "VIDEOS REBELDES", FINS A "CUBAINFORMACIÓN TV", UN PORTAL INDEPENDENT DE L'OFICIAL, DONEN SEMPRE ERROR "NO SE PUEDE ENCONTRAR EL SERVIDOR". AFORTUNATS ELS QUI L'HEU VIST. PELS QUI NO, DE MOMENT ESTÀ SEGRESTAT.

PERÒ COM QUE TENIM ALTERNATIVES (no passaran), AQUÍ US DEIXO UN ALTRE ENLLAÇ, A VEURE QUAN DURA.

http://www.librexpresion.org/por-que-no-te-callas-porque-ahora-hay-medios-alternativos-majestad


.

8 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

molt bon post, zel ens acompanyaras amb naltros a la presó, haurien de ser mixtes les presons, segueix així dient les veritats, no serveix de gaire però et quedes la mar de be

petonets

mafalda ha dit...

Molt bo el vídeo, sí senyor!
I aquí ens han venut el que els ha donat la santa gana. Quins nassos!!!!!

Estela ha dit...

m´ha agradat el vídeo, tot i ser de la tele venezolana crec que s´ajusta més a la realitat que el que ens venen aquí.

yraya ha dit...

Muy bueno, si señora, que vean que no sólo esta la manida frase:
¿por qué no te callas?
sin ánimo de ofender hay personas que no ven más alla de lo que los medios quieren que vean.
Saludos

nimue ha dit...

doncs no, jo tampoc no tinc dubtes de qui mou els fils...

Puji ha dit...

Ei! Que no puc veure el vídeo!

Buensancho ha dit...

Mi querida Roser, Venezolana de Televisión, (VTV), (la fuente del video), es la televisora oficial del gobierno venezolano y si ello fuese posible sería bueno hacerle un seguimiento a sus contenidos, (yo no puedo, no tengo estómago), al menos por todo un día, porque no hace falta más que eso para darse cuenta que es tan poco objetiva y fiable como la nefasta CNN.

Como lo hemos conversado, el punto es más amplio que el propio Aznar o su condición humana o su ideología... más amplio que el vergonzoso episodio de la impertinencia de nuestro presidente y del inapropiado exabrupto del Rey, más amplio que la "cayapa" de los demás presidentes latinoamericanos y del caribe dependientes del petroleo y del dinero que Chávez les transfiere y regala, (a ellos no a sus pueblos), a manos llenas negándoselo a su propio pueblo; el asunto somos nosotros, los que estamos en el medio.

La tragedia histórica de latinoamérica no se resuelve despotricando de un expresidente español o llorando muertos de hace 500 años, y sean cuales sean las consecuencias de los desaguisados que haya dejado tras de si ese expresidente en España tampoco podrán corregirse mandando a callar a nadie, con o sin razón... que a fin de cuentas y para el caso es lo mismo.

Tu y yo y los miles de blogueros y los millones de activistas en verdad comprometidos en metas de justicia e igualdad social nos constituimos en los verdaderos medios alternativos; no Venezolana de Televisión, no Chávez, ni Aznar, ni Zapatero, ni el Rey, dejémosles con sus "batallitas" y sigamos con nuestra guerra.

Un beso preciosa, cuidese mucho

Unknown ha dit...

M'ha entusiasmat llegir aquest post i poder assaborir el vídeo, així com el sempre genial Latuff.

Saps d¡on puc treure l'html per penjar el vídeo...