28 de desembre 2007

quin dia som, avui?



Sí, sí, ja ho sé, el dia dels innocents. El que passa és que aquesta serà l'excusa que tindreu per no creure el que ve tot seguit.
No cal que sigueu envejosos, toca qui toca, com la grossa de Nadal. I aquest any la grossa la tinc jo (i físicament, no vegis, el pijama és el meu vestir emblemàtic, no entro enlloc, pijama i bata "Pirineus" que abriga i apa)
Bé, on erem? Ah, sí, aquí, passeu i mireu:




Osti, que en sóc d'important, això de tenir un blog és la conya. Mira que feia dies que no mirava el correu de paper, vull dir el de tota la vida, perquè només m'arriben extractes del banc que em diuen que sempre estic "en la delgada línea roja".
Però ara mateix resulta que la targeta VIP està a rebotir, i que la ORO la tinc al descobert, però que en canvi em donen més crèdit perquè sí, per la cara, perquè faig bona feina de divulgació i sóc políticament correcte (elis elis, jo tinc un pelapipes automàtic i tu no)
I ara com a premi al meu incondicional servei als poders fàctics (no confondre amb fàstics), a més a més, sííí, ja podeu tenir enveja, m'han inclòs al llistat de beneficiaris de l'amistat de dalt de tot i m'han enviat una felicitació personalitzada. Au, ja us podeu mossegar les ungles fins que surti sang, que jo la tinc.
Ostres, quina il.lusió, és meva, només meva... gòlum? em torno gòlum? Qui ha sigut que m'ha desitjat una transformació com aquesta? Va, pareu que vull tornar a ser jo... em penso que m'han abduit... Me'n vaig a dormir que ja desvariejo. Juro que no he begut res, però res de res, que m'agrada més la maria que la ratafia, coi!

22 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

Ja m'ha agradat això de la Delgada línea roja. El director de la meva oficina em deia "mi amigo el comunista siempre anda con los rojos". I ara fins d'aquí a vint-i-vuit anys que lluny queda la delgada linea roja.

Per cert, que vam veure la Trinca, jo també he fet servir l'Elis, elis...

Bons innocents!

Sergi ha dit...

Seria per espantar-se si, entre les cartes i les postaletes de Nadal d'aquests dies, i sense previ avís, et trobessis una felicitació així, personalitzada i tot. Per cagar-se a sobre, vaja!

Striper ha dit...

Ostre jo també la he rebuda la dels paios aquets de las fotos i em sonen aquestas cares de que sempre apareixen a gorretjar a las festes que que faic pero realment encara no se qui son.

Antoni Esteve ha dit...

jajaja, bona fumada!
Sort que es 28 sinó petiria per la teva salut mental.

Una abraçada!

Zazpi ha dit...

Primer bones festes i segon grácies per pasar te per casona.
Sempre s'agraeix un nou visitant.
Aixo, espero que el comentari no sigui inocent,jejjeje!
Vinga una abraçada.
Nikus*

qaesar ha dit...

En un mundo de corruptelas y listillos, a los buenos se les llama tontos y a los inocentes, idiotas. Pues yo me quedo con los inocentes que, como tú y los que suelen asomarse a esta ventana, hacen el mundo un poco mejor. Felicidades

Bsssssssssssss

César

Lluna ha dit...

Ostres, quin fart de riure amb el post! He rigut tant que ja no recordo ni què volia comentar... :-)

Josep Maria Yago Suau ha dit...

si, si, riu però, a mi, fa anys, quan va venir el rei, em van invitar a la recepció i, per cabreig de la meva senyora d'aleshores, no vaig voler-hi anar.

El veí de dalt ha dit...

El Felipó aquest et mira directament als ulls...no sé jo si...;-)

Jordi Pinyol ha dit...

Ei! Sí senyora... estàs feta tota una experta desxifrant jeroglífics.

;)
Per cert, la foto-felicitació aquesta que has rebut segur que deu fer bona flama. I millor brasa.

:)

Molt bones festes!

Mon ha dit...

Be, ara no deixis de fer-me petons perque estas "a partir un piñon" amb "l'aristogracia" jaja. Per cert nena compret una munyequera perque ara tindras que saludar com ells, tot fent un joc de canyell que no veguis....ja em convidaras a "ferrerorochets"

Mon ha dit...

Josep M Yago: la primera vegada que van venir (mort en Franco) em van enxampar la policia arrancant enganxines que hi havia per tot arreu d'aquelles de "Juan Carlos I, rei de España" i em van detenir i despres d'unes hores em van donar un plec d'unes duescentes enganxines i em van dir "Oye rojillo, ahora a pegarlas por la calle" i amb un policia de la secreta vigilant-me de prop. La segona vegada tambe em van convidar a la recepció i no hi vaig anar. Visca la republica!

Abel Granda ha dit...

Enhorabona zel,però això, significa que quan vulgui cremar alguna fotica, ho faré lluny de la seva vista, "per si les mosques", i no ofendre a les seves nous amics. Ja que aviat serà temps de fer peticions als reis, perquè no els demana als seus col·legues que intervinguin en l'ampliació del crèdit de l'orada o l'altra: Víctima Impositiva Penitent

Jaume Pros ha dit...

Roser, gràcies pel teus comentaris al meu bloc. Si amb aquell diari valencià has al·lucinat... Has llegit el que diu el bisbe de Tenerife? És l'hòstia!!! Jo primer he pensat que era una innocentada, però és clar, de seguida he vist que ni la persona ni el que diu donava peu a cap broma.

No sé si ja t'ho he dit, però FELIÇ ANY NOU!!!

http://jaumepros.blogspot.com/2007/12/aquest-senyor-de-la-foto-s-el-bisbe-de.html

Jobove - Reus ha dit...

i a mi que crec que la nena petita dels princeps se sembla amb el Toni Alba

Jobove - Reus ha dit...

i a mi que crec que la nena petita dels princeps se sembla amb el Toni Alba

Jo Mateixa ha dit...

Jajajajaa, nenaaaaaa, va en serio???, jajajajaja, la meva mare que es completament monàrquica es moriria d'enveja, ara que, no se que fa una dona monàrquica convivint amb uns republicans :-P

Petons guapa!!!!!!

Boira ha dit...

jajaja! Quina innocentada!

Bones Festes!

rosa ha dit...

ostres nena després que el que despotriques de la gran España i de la reialesa...quin honor, però malgrat tot el meu si que és un honor tenir-t'he de Dama d'honor.

Waipu Carolina ha dit...

Ostras! que importante chama!!!!!!!!!
jaaaaaaa
Por cierto que hoy mi hijo pequeño y yo nos las pasamos haciendo bromitas...a mi mami le dije que estaba embarazada y siempre se cree todas las bromas, a mis hijos también pero esos se asustaron...que miedo!

A veces es mejor tomarse la vida en broma aunque sea un ratico...

un beso

yraya ha dit...

Me he enterado de que hoy era los inocentes porque he visto a un perro, con su jersey y su correspondiente muñeco de papel blanco pegado a su lomo, si ya estas tradiciones no son lo que eran.
Una abraçada

webmaster tmarin ha dit...

Zel ZelZel.....!!!envidiable buén humor!!!(tuve un segundillo de duda,no creas)...
Pues oye ya solo falta que lo enmarques y lo pongas encima de la tele al lado del toro de Osborne o la bailaora y la fotico de la mili del niño de la casa....
Un abrazo desde Argentina
Tere Marin
www.novoyatirarlatoalla.blogdiario.com