10 de novembre 2012

estat català,,, crític, sisplau


No, no em vendré a qualsevol preu, no vull que, sota la frase camí cap a l'estat propi, molts es morin sense poder-lo fer amb dignitat.
El dia de la mani, una pancarta ens acompanyava, hi havia un fantasma, i deia "el fantasma de Mas". Ara ha tret una foto amb els braços oberts, tal com dèiem molts, no volem un Moisès que ens dugui a la terra promesa. Volem un terra digna i igualitària, sense corruptes al poder que encara avui amaguin el vergonyós 3%. Esperem justícia, president, esperem transparència, esperem polítiques socials adreçades als qui més pateixen la crisis, no pas a mantenir la burgesia catalana en les elits com sempre. Hi ha moltes mesures que podíeu prendre sense necessitar Madrid. Deixeu sense pagar els més necessitats però vau tenir els collons de treure l'impost de successions a les grans fortunes. Es pot fer més sense remenar els drets socials.
Nosaltres cridàvem INDEPENDÈNCIA, sí, però vosaltres ens miràveu amb INDIFERÈNCIA. Fins que el carro va passar davant dels bous.
Ara, les taules de la llei les volem escriure nosaltres, el poble.

3 comentaris:

Assumpta ha dit...

Sap greu que hagi estat en Mas qui encapçala aquest moment històric, oi?

Si no hagués fet res l'acusaríeu de no escoltar la gentada de l'onze de setembre... si pren decisions (i ben valentes) llavors se l'ha d'atacar per una altre banda...

Jo vull una Catalunya independent... bé, si el camí el fan els meus, clar... si ho fan els dels partits rivals, prefereixo seguir a Espanya...

Incomprensible... per mi, és incomprensible.

Elfreelang ha dit...

estic d'acord només en part....cert que demanar majoria absoluta enlloc d'haver establert una ampli acord amb tots els altres partits que també estan per la feina és un "error" , és partidista, però per altra banda li reconec el mèrit d'haver fet que ara arreu sigui a favor o en contra tothom parla de la Independència....jo no el votaré, votaré a algú altre a l'esquerra i que vulgui un nou estat...no estic d'acord amb allò de la "cortina de fum" tothom ho repeteix com un eslògan buit enlloc d'argumentar... tanmateix ha generat il·lusió i això per mi ja és molt! jo primer vull autodeterminar-me i després tenim l'oportunitat de perfilar quin model social volem

Lluís Bosch ha dit...

M'ha agradat molt això de veritat. Esperem que els ciutadans i les ciutadanes no es deixin enganyar per aquest Moisès de costellada, per més banderetes que posi al seu voltant. Però jo sóc escèptic: les enquestes pronostiquen que Ciu frega la majoria absoluta, seguit pel PP. Catalunya és un país feixista?