23 de desembre 2012

Relats Conjunts Recompte del joc


-Mira, m’ho jugo tot a la carta de l’as d’oros! La clau, definitiva!
-Tu mateix, jo tinc el d’espases, i ja em diràs què hi pots fer...si va de guerres, va de guerres...
-Osti, doncs faré el que sé amb la puta de copes i el rei d’oros (som qui som i ho sap tothom). Amb això en tinc per animar la tropa del dret i del revés!!!
-Repeteixo, tu mateix. Rumia. Tinc la puta d’oros, el rei i la  puta d’espases -parlant de putes- i acabo de robar el reiPuig de bastos  per entretenir i tapar la teva estratègia.
-Cony, però no eres republicà, tú?


3 comentaris:

Sergi ha dit...

Ara no sé si és una partida de cartes o un debat d'investidura...

Garbí24 ha dit...

ostres compte amb el reiPuig que és molt puta...

zel ha dit...

Hihi, és un relat...d'investidura, Xexu, ets un crak!
Joan, en Puig té assegurat el títol de banyeta gros a tots els pastorets!