24 de novembre 2012

els papers perduts (i llegits)

Ahir vaig veure el sr Francesc Marc Àlvaro estripar un feix de papers, "els papers", des d'ara seran sempre això, els papers. La curiositat, la meva mestressa, em va fer volar a veure si els trobava. Ai, las!, que diuen, els papers...són només el que ja devien ser des del principi, però amb una mica de misteri, sofregit de dades confrontades, posant un mitjà dimoni com el Mundo,  i l'inominable PJR
La meva sorpresa, quan els he llegit aquí sencers, 36 fulls és que només, i dic només per dir, és el que dèiem, un refregit, sofregit de dades del cas Palau, que a algú li ha donat la gana que es sentissin o llegissin en campanya, ja que sembla que a casa nostra ningú en parla ni poc ni molt. I que segur que han fet bé la feina. Quina? Ai, aquí és on no m'acabo d'aclarir.
Vagi per endavant que trobo la feina feta de manera patètica, grollera, al més pur estil pel·lícula de sèrie B.
Ara, he de dir una cosa. Em sorprenia, i molt, que en aquesta important campanya, ningú, cap contrincant polític, parlés seriosament i contundent dels comptes pendents del cas Palau amb CDC O CIU, era una fruita llaminera i molt, més en els temps de misèria que vivim. Fins en Cuní va trobar estrany que en el debat a tres, no sortís el tema. Tampoc se'n va fer sang al debat a TV3, i sabem que és un tema que a casa nostra indigna a una gran majoria.
El que em pregunto és molt senzill o mol difícil, que ja no ho sé. Convenia o no que es parlés del cas Millet i el Palau? Ha sigut en contra de Convergència (el propi finançament, les comissions...) o a favor? Que la curiositat d'esbrinar de molts,  i la tendència d'agombolar els propis, protegir-los i fer-los sortir de totes totes en defensa de l'heroi particular tots la coneixem i la practiquem!
Perquè, aquestes dades del famós informe, són dades del cas Palau, i derivades, vull dir, són de casa nostra, no pas del Mundo, diria que no han sortit pas de Madrid, en tot cas hi han arribat. Jo voldria saber a qui interessava que sortís en campanya, i que sortís just la darrera setmana, quan molts indecisos encara no tenen/tenim clar qui votarem.

1 comentari:

ninona ha dit...

Jo m'he fet la mateixa pregunta però no he sabut respondre-la: uns han fet sang i altres s'han fet víctimes, i al final cadascú a la seva manera, tots han tret rèdits.