13 de desembre 2020

Desdibuixat

Em perdo entre les boires invisibles de la por.

M he desdibuixat sense perdre essències, però tinc el desig barrejat amb la ràbia, el plor amb les paraules i la sang no sap què dir-me.

M'han deixat sense objectius, m'han tancat dins un cercle de repressions, em fa por retrobar-me quan ja no em quedin forces.

Perdre il·lusió és fer una mutació cap a un ésser més semblant a una vaca que a una dona. Rumio, mastego les meves sospites de com ens manipulen i callo.

Ja fa dies que no camino mirant cel o camps. Tot és moll i tan coix va el gos com jo.

Tancada a casa, fent just allò inevitable, sóc com una màquina vella sense piles.


3 comentaris:

sa lluna ha dit...

Així estem tots, bé no sé si tots, jo m'hi sento. Van passant els dies i és pitjor que una quaresma sense fi. Intento canviar rutines però acabo per deixar-ho tot a mitges o fent-ho amb desgana... Ànims i salut!

Aferradetes ben dolces, nina.

Sergi ha dit...

Són moments en els que aflora la frustració, és inevitable. De motius, no ens en falten. Però tot passarà, tot. Pandèmies, cansament, malestar polític, tot el que t'afligeixi s'acabarà. I cal estar preparat per quan s'hagi de tornar a agafar les regnes.

MARY JAMES ha dit...

One of the best decision i ever made was contacting Dr Otonokpo to help me get my lover back, I was life filled with happiness after i contacted Dr Otonokpo because he didn't just bring my lover back to me he also made our love for each other more unique and superb. If you need to spice your relationship with more love and attention contact Dr Otonokpo on his Email Address otonokpotemple@gmail.com, call/whatsapp him via his contact +2348114129781 and be happy just like i am, thanks Dr Otonokpo for your great work.