02 de novembre 2007

bajanades

Avui tinc mal dia.
He anat fent mala cara aquí i allà sense que ningú hi tingui res a veure.
Sóc jo, que m'he emprenyat.
Primera plana: L'Alonso (pijo donde los haya) deixa la marca no sé què.
I a nosaltros que recony se'ns en fot, si està fent una activitat que gasta milions de litres de combustible per fer passar l'estona a uns quants tarambanes de diumenge al matí!
Vaja amb els signants dels protocols de Kioto, vinga curses, apa, a cremar que són quatre dies i n'hem passat tres i mig...
Què coi, no quedem que estem acabant els combustibles fòssils?
No queda clar que la recerca en biocombustibles està fent negocis d'usura amb la primera producció en gra als països poc desenvolupats?
Que de retruc tot allò que surt del gra com a matèria primera s'ha apujat un ronyó i mig?
Que la primera font d'alimentació dels desfavorits de sempre i per tot són bàsicament els cereals?
No estem segurs de que tornar a utilitzar recursos com ara el carbó augmenta l'efecte hivernacle?
Que si van maldades ens tornaran a encolomar centrals nuclears arreu?
I ens ha de preocupar què fa un pilot o un altre?
La bicicleta i a pedalar, i una turbina al darrera que acumuli energia, que així faran quelcom productiu. Cony de fatxendes...
.
QUANT GASTEN I CONTAMINEN ELS AVIONS?
QUANT GASTEN I CONTAMINEN (AMB EL NO SUAR NI UNA GOTA) LA PROLIFERACIÓ D'AIRES CONDICIONATS?
QUAN GASTEN I CONTAMINEN LES GRANS POTÈNCIES AMB FABRICACIÓ I ÚS D'ARMAMENT?
QUAN GASTEM ELS MORTALS DE CARRER, TU I JO, A QUI PROVOQUEN MORALMENT AMB EL BON ÚS DE L'AIGUA, EL RECICLAR, LES DEIXALLES... QUE ESTÀ MOLT BÉ I S'HA DE FER, PERÒ, PERQUÈ SEMPRE ENS TOCA ALS PETITS I ELS GROSSOS QUEDEN TAN AMPLES?

9 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

hola, contestant a la teva pregunta, naltros no guardem res, només les fotos, per tant quan el blog s'en vaigi a la mer..., els artícles moriran amb ell

salutacions

Waipu Carolina ha dit...

Siempre me pregunto eso mismo? que carrizo me importa Alonso, Messi o los famosos? por qué planas completas de esta gente haciendo sus gracias?
Una cosa es entretenerse con algunas cosas banales pero de allí a idealizar, exagerar, derrochar con cosas tan insignificantes es otro tema.

Los grandes siempre nos pisan, no hay remedio...

Unknown ha dit...

és la llei de l'embut, els petits sempre i passem els grans ni tan sols ho han d'intentar, no hi entren.
Et convido al meu nou blog, wwwmarroca.blogspot.com

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Noia, estic amb tu. Quan cada diumenge veig com TV3 perd el temps amb aquests "esports" elitistes i contaminants, m'emprenyo més o menys com tu, perquè sembla que els diumenges toqui o missa o esports per a pijillos.

Waiting for Godot ha dit...

Totalmente de acuerdo.

rosa ha dit...

tens tota la raó.
jo reciclaré el dia que m'ho descomptin de les taxes de les escombraries.
Si els grossos no ho fan el perquè ho haig de fer jo?

mossèn ha dit...

en sabia la resposta, però se m'ha oblidat ... salut

Henry The VIII ha dit...

Benvolguda Zel,

El teu post anterior molt maco. El del tio de les bombes...

çada (abreviatura d'abraçada)

Estela ha dit...

la culpa la tenim els que passem desapercebuts, ja que mirem la televisió, revistes etcetcetc on parlen de collonades de famosos.Ara, per sort, en som molts que no tenim ni temps per fer cas d aquestes xorrades.un petó teta.