23 de febrer 2009

a repartir premis...

avui és la nit de la Pe, de la Pa, de la Po i de... coi, de molts de bons i de molts fatxendes i lluïdors de tipets i de glamour, (oh, la la...)
doncs apa, jo també vull repartir, i m'ho acabo d'inventar, que tinc el dia tonto...o sigui, que és ben vostre, de tots sense excepció, perquè sí, per ser-hi, per tot el que aneu donant aquí i allà, que regalar temps i dedicació sense res a canvi, no ho fa tothom...
jejejeje, aquest, jajajaja, aquest l'he fet després de llegir les picabaralles d'aquests a qui paguem per res ( mai allò de -Gràcies!...-De res! havia sigut tan cert...)


No es llegeix gaire clar, però si els feu grans, es veu millor. Apa, ja tinc la gala feta, per vosaltres, un fuet de casa, per ells una caca de gos.

35 comentaris:

Sergi ha dit...

Gràcies pel premi, i ple fuet.

Aquest any m'interessen menys que mai els Òscars, però suposo que demà al matí miraré quins han estat els guanyadors, encara que no els conegui, perquè sóc un animal de costums.

Jordi Casanovas ha dit...

Jo voldria donar les gràcies a tots aquells que ho han fet possible, als productors, als guionistes i la mare que ens va parir a tots plegats...

Carme Rosanas ha dit...

Gràcies, Zel, aquest és el premi que més m'agrada, donat a un munt de gent que se'l mereix indubtablement i solidari i compartit entre tots els que ens estimem, encara que sigui virtualment. Una abraçada.

Striper ha dit...

Xiqueta moltes gracies ving rapid per el premi un troçde fuet i un peto. Bon dia.

Jesús M. Tibau ha dit...

I'm very happy

Anònim ha dit...

Els teus premis no em volen! pensava que havia duplicat els comentaris i no me'n surt cap de cap... doncs et volia dir que els teus premis sempre s'agraeixen molt més que els que es celebraven aquesta nit.

sargantana ha dit...

em fa molta il·lusio aquest meu primer premir...no voldria oblidar a la meva familia que sempre m'ha fet costat..
pedroooooooo yo tambien tengo unooooo!!!!
jajajja ploro ara??
(es que soc nova...)

Jobove - Reus ha dit...

posats a triar sempre trio el fuet, gràcies i petons

Eli ha dit...

Ja,ja,ja...
Que bó!!!
Doncs gràcies pel premi... i gràcies pel fuet!!!! Aquest és millor que cap Oscar daurat!!!
;-D

Carles Casanovas ha dit...

Algú em pot dir quin és el significat
metafísic de "glamour", més enllà de
les distintes consideracions...

Ferran Porta ha dit...

¿Algú interessat a canviar el meu premi pel seu fuet?

Uitx, espero que no se m'entengui malament. És que m'agrada més allò que pot ser menjat que...

aitx, em sembla que m'estic embolicant! ;-)

Gràcies, Zel guapa!

Els del PiT ha dit...

òndia quin esglai!
Jo que venia a convidar-te al lliurament de premis que he posat al PiT...
Sorpresa!!!
Moltes gràcies, no duia res preparat i m'has enganxat amb els pixats al ventre, però de seguida hi podem fer espai per un fuet o dos si cal...
;-)
Gràcies!

Oscar Ramírez ha dit...

Ep! gràcies pel premi i per ser com ets, de veritat. Ara agafo el de la Mafalda i el penjo al meu blog. Un petonas!

Montse ha dit...

Oooooooooooh, que béeeee! Llàstima que vinc arreglà però informal, perdona que porti el xandall i les sabatilles d'esport, ja veus que el top és de lluentines, només per a les grans ocasions com aquesta! Moltes gràcies, merci beaucoup, thank you very much!

*Montse agafa la seva estatueta mafaldera, llença un petó ap públic entranyable a qui tant s'estima, es puja els mitjons i surt amb tot el glamur (Carles Casanovas, això és el glamur glamurós) que li és possible i més i tot.

*Montse encara es gira i torna a llançar petons al públic que tant s'estima i s'estranya de la cara de lluç bullit que posa el públic (bah, no hi entenen ni uun borral, en això de les elegàncies)

Josep ha dit...

Hola Zel.
El ministro de Justicia, Mariano Fernández Bermejo, ha anunciado su dimisión en una rueda de prensa en la que ha explicado que no se considera la persona idónea para llevar a cabo las reformas necesarias en la Justicia."Nadie debe estar amarrado a un puesto si no es para servir", afirma Bermejo, y subraya que "cuando uno no está en condiciones de hacerlo y está siendo utilizado", lo mejor es dimitir.



--------------------------------------------------------------------------------


Dimitió.

Aunque dijo que no dimitiría, que tenía que trabajar por este país. Pero al final...

Esto me hace pensar en el poder que todavía tiene la derecha es este país aunque no gobierne, nadie se puede meter con ellos, nadie les puede acusar de los que son, nadie puede levantar la voz, estamos gobernados por el PP a la sombra de un PSOE que se lame las heridas. ¡País!

Quina me.....,Roser i quina pena¡

Cèlia ha dit...

Un Oscar amb fuet, quina passada! I que el doni la mafalda, més encara! Oh, yeah, oh, ueah! merci beaucop!mmmmmm quin fuet més bo que feu pel Montgrí!

Jordi Vargas ha dit...

Molt bó m'ha agradar aixó de " per ell un caca de gos"

Anna Tarambana ha dit...

Quoting La Cruz: "Has anyone fainted here? Because I may be the fisrt one..." :P

M'encanta la Mafalada, la llegia abans de tenir edat per fer-ho!Moltes gràcies! :***

Una ha dit...

Gracias,jo tambè t´estimo.
El fuet me encanta,pero me lo tienen prohibido,me llevo a Mafalda y al Oscar por si,casualmente,alguien se siente aludido.
Yo sí ví la gala de los Oscar íntegra y a través de la webcam, mi hija la vió desde aquel lado del mundo y me gustó mucho,sobre todo con el premio de Penélope y ¡chica,es que Hugh es mucho Hugh! además canta y baila.Lo pasé bien.
Besitos

rebaixes ha dit...

No us estrayi que avui fa quatre dies corrien els tractors d'aquells de cadenes, que encara en queden per un retorn als dictats que no eren de mestres si no de dictadors... Memòria... de quina classe em de tenir.? Anton.
...............
aquí deixo el coment que he fet allà al Carme. De vegades quan acaba de riure, se'n adona que el humor és més serio que qualsevol tragédia.
.............
Aquestos cucs sort que no venen per aquí, i corro ...siu. Avui que anava ple el pati de l'escola de casa meva, invent del seu director de l'anagrama LOPE Z PENE - RUC que treduit vol dir PENELOPE CRUZ, pero ha fet tant efecte que quan han dit que havia dimitit el MARIANO R , s'han posat a botar, no ha votar els d'aquella comoditat que hi ha al centre del nostre centre pene insular, i era el MARIANO R.BERMEJO, i l'altre s'ha posat roig i això que de roig, ni el calçotets aquell sant dia gloriós.
Aneu fent amb el terror... Que m'he equivocat que ho deia a l'avi GRES. mIRA, ARA NO HO ESBORRO QUE JA EM CONEIXEN. aNTON.

rhanya2 ha dit...

Olééé Zel!!! Visca els premis perquè sí!!!
un petó amb fuet!!

Ferran Cerdans Serra ha dit...

Moltes gràcies!! I a més una mafalda, que sempre he admirat, genial!

yraya ha dit...

Que bieeeeen, muchas gracias!!!
Tienes el don de "dar siempre en el clavo", eres muy ingeniosa.
Molts petons

Garbí24 ha dit...

El fuet nostre i el fuet dels politics no hauria de ser el mateix.

kweilan ha dit...

El teu post m'ha fet riure encara que jo sí que estic pendent dels premis i de les pel.lis que les guanyen.

Joan de Peiroton ha dit...

No tens un fuet vegetarià? hehe! Petons!!!!

Nerim ha dit...

Yo no sé si soy una de las agraciadas, pero he venido como estaba, así, con estos pelos, por si a última hora salía en la lista de las premiadas.
No me he podido resistir, es que Mafalda me gusta mucho.
Muchisimas gracias a mi mamá, a mi papá y a la vecina de enfrente que me tiene mucho cariño.

Thanks so much

bajoqueta ha dit...

buaaa jo és que sóc de la kitty, encara que mafalda m'agradava fa temps.

Ho sento per venir mal vestida però és que amb les presses no he tingut temps d'arreglar-me :) Home una mica "vintage" com la Pe si que vinc. Porto uns pantalons que tenen lo menos 4 anys i un jersei que ne té un 7 :)

Mon ha dit...

En aquests moments, m'embarga l'emoció, i no em surten les paraules.
Jo no tenia cap discurs preparat, això m'agafat de sobte. així que moltes gràcies a tots

Abogadaenbcn ha dit...

jaja qué bo! i que generosa!!!

MOLTS PETONS!!

Onset ha dit...

Molt generosa (és el meu primer premi). Moltes gràcies. Quan es farà la gal·la?

neus ha dit...

Fuet!!!!!!!!! oh que bo!!! d'Olot o d'aquell prim de Vic? què? un de cada?? tu sí que en saps! jejeje

Moltes gràcies bonica!

(si et fan falta caques de gos a casa en tenim un parell que col·laboraran sense protestar!)

Petons i abraçades!

Trini González Francisco ha dit...

Uallaaaaaaaaa...!
Encara no me n'assabento massa de res, sort que en queda constància...!
Quina "il·lu"...! El meu primer premi de blog!
Vaig a agafar-lo ARA MATEIX!
Gràcies Zel, ets un cel!
Ah! Les fotos, espatarrants!
Apaquí! Si veig l'Elur! Li vaig a demanar relacions, que des que m'he quitao de flickr-addicta que no la llegia.

assumpta ha dit...

Gràcies Zel, per aquests regals fets amb el cor!, aquests són els que comptem de veritat!

Com que sempre arribo tard..
Que queda encara fuet ???

Jo en vullllllllllll !!!!

merike ha dit...

Gràcies Zel. Sóc molt infeliç.