30 de desembre 2007

una recomanació

Passeu-vos pel blog de Té la mà Maria, hi ha un post que no us podeu perdre de cap manera.
Sabíem algunes de les veritats de les grans manifestacions d'aquella España profunda que fa servir el terrorisme, un concepte de nació anacrònic i les mentides que els fan creure per carregar contra qualsevol signe de pensament lliure, solidari i de llibertat.
Ara a més, llegireu un article molt bo sobre d'altres factors que engreixen les estadístiques de la dreta, quan parlen de temes que ens afecten. I un consell, demanem als reis un autèntic i veritable foment de la cultura, és l'unic camí que ens pot acostar a la veritat.
Aquí un petit fragment:
"Ahora bien, en muchas de las más recientes y virulentas concentraciones, he observado que la edad media de quienes vociferaban, enarbolaban banderas y coreaban lamentables pareados (ya sé, esto último es una redundancia), era llamativamente alta. Si no gente anciana –que también la había–, sí talluda: señoras y señoronas con aspecto de desocupadas, hombres más bien arrugados con pinta de jubilados. En las pancartas que portaban, frecuentes faltas de ortografía graves (“Si apollas a la Zeta, es que apollas a la ETA”), y en general con un aire de estar allí por una de dos: por no tener nada mejor que hacer y encontrar en la manifestación una manera de pasar el rato y verse con gente (digamos un botellón de insultos), o por haber sido reclutados y enviados al lugar por algún partido o asociación, acaso por la de Víctimas del Terrorismo, que es una de las más tenaces convocantes de manifestaciones, la mayoría superfluas y para que figure su jefe." Javier Marias, extret del post de "Té la mà Maria"

Recordeu que avui és el dia de l'home dels nassos? Espero suggeriments!

8 comentaris:

the silver blue sea ha dit...

Fa temps que et llegeixo i no t'havia comentat mai. Només desitjar-te que passis un bon cap d'any i que el 2008 sigui genial. Un petó!
Ah, i m'encanta el teu blog!

Jobove - Reus ha dit...

Roser carinyo que vols pels reis ?

petonets reina del nostre cor

Jesús M. Tibau ha dit...

Els de Té la mà Maria són uns crac. I tu també.
T'infomro que he inclòs un dels teus posts a la secció de Blocs degustació d'avui

rosa ha dit...

Em faràs acabar l'any emprenyada...

Jobove - Reus ha dit...

Andre, escribo este mensaje en el blog, pues aún no sé cómo hacértelo saber, pero así contribuimos a los que lean el blog se enteren. Espero que el día 8 subas el volumen de la grabadora con Habana Abierta a todo meter, por ti y por mí.
Un besito.
Yané.
“… en silencio ha tenido que ser porque hay cosas que para lograrlas, han de andar ocultas …”

José Marti

Si, en silencio, HASTA EL 8 DE ENERO A LAS 8PM !

Secretos de Cuba pide a todos los sitios web relacionados con Cuba y que estan en favor de la libertad publiquen este mensaje en primera plana.

En Cuba, el dia 8 de enero del 2008 a las 8pm suban el volumen a la musica, al tv, al radio, no importa lo que esten poniendo, ni la musica que sea, el noticiero, aunque sea la mesa redonda, Lo que sea subanle al volumen. Si ese dia hay fiesta mucho mejor, suban el volumen a todo lo que da.

Si tienes miedo callate y escucha por tu ventana como otros lo haran.

Lo unico que pedimos a todos los que tienen blogs, foros, etc… publiquen este mensaje en primera plana hasta el dia 8 de enero a las 8pm

CORRAN LA VOZ.

SUMATE. Queremos cambios a favor del pueblo. Mejoras salariales, tener mas derechos que los turistas, Libertad.

NADIE VA A INVADIR CUBA, ESO ES UNA MENTIRA CREADA POR EL GOBIERNO CUBANO. SOMOS NOSOTROS, EL PUEBLO LOS QUE TENEMOS QUE RECUPERAR LO QUE POR DERECHO NOS PERTENECE.

nimue ha dit...

manifestacions? manifestacions? macatxislamar! que jo encara no m'he recuperat del telenoticies del migdia amb tota la història aquella que s'han muntat els bisbes a Madrid. Que la família s'acaba i jo con estos pelos. Buf! que em punxen i no em trauen sang. És que no puuuuuuc amb aquests!!!!!! ains, ains. Disculpa el sofocon, bonica. Que acabes molt bé l'any!

Anònim ha dit...

Com està el pati, redéu! Si ja ho diu mon pare, que tot plegat pinta fatal...
Amb les poquetes forces que em deixa la grip, t'envio bons desitjos pel 2008, que ja el tenim a la cantonada!

Rita ♫ ha dit...

Roser, pasaba a desearte un 2008 pleno de felicidad, salud, amor, prosperidad y muchos éxitos ♥