19 de gener 2010

apunt 777 (rodó) Les sueques, el Veí de dalt (i els deures que em va posar)

Vaja tros de títol per una bajanada...
Primer de tot, aclarir-vos, que quan deia "mama, no ho sé fer!!!", demanava ajut a la meva mare! I li deia just això, que no sé ser una mare com les sueques, les nòrdiques en general. Diu que, com que des de fa molt temps estan avesades a això de treballar i ser fora, han perdut força aquesta nostra sensació tan mediterrània de ser com una mena de mare/lloca/coixí/dona per a tot/pal de paller... aquesta característica encara tan nostrada, vaja.
I, pensant en les sueques, em va venir al cap el nostre veí de Dalt, l'amo i gall de Blogville, que diu que el tenim a Colmenar Viejo??? Ande ise? I ell molt simpàtic em va deixar deures, Més aviat ens va deixar deures.
Els meus eren fer-li classes de ball per entregues! I ja se sap, un cop has perdut la vergonya, vas de desvergonyit, que mig món se'n fot de l'altre...
Primer el seu ball, sorpresa, primícia mundial! Apa, Veí, després dius que t'arrossegues, si al final cantes i tot! Apalà, quin swing...


"Emprés" els meus deures, que "déumeperdó"... síííííí, he de posar tapes a les sabates, sí, tinc el menjador desendreçat, i què, eh? A més, estava fent el sopar... A aquella de la propaganda (bailando, me paso el dia bailando)el foc l'avisa amb un pip, i en canvi, la meva cuina és de gas, i no avisa, encara té cremadors del temps de la prehistòria, i què... Apa, a riure!


6 comentaris:

Joana ha dit...

Xulíssims tots dos!!!!!!
Jo tinc la grabació feta però no sé com enviar-ho a la Violette perquè pel correu és massa gran :(

Striper ha dit...

nena ni la Carmen vatgas ni la contrahecha , en fi molt be bon dia.

Montse ha dit...

però tu no ho havies enviat, ja? ostres, quantes vegades hem de fer els deures?ÔÔ

Molt bé, eh??? moooooooooooolt bé!!!

Garbí24 ha dit...

Bon ball......

Cèlia ha dit...

En fi, jo no sé qui és la Carmen aquesta ni la contrahecha (ha, ha!) però molt bé com porteu els balls.I el teu és el segon que veig, més val un bon cop de peu a la vida, oi? I amb música encara millor, cha, cha, cha!

El veí de dalt ha dit...

Aprecidada señora,
állame un servidor en tierras lejana, ande del Ebro, diluciyendo este falar estraño cuendo he recibido sus magistral clase de baile via internet. Celebraré mucho no posar la otra vez reiteradament como en la fiesta de Cabeza de Año. Suto servidor. veidedalt. (uf! com costa això d'escriure des de Colmenar Viejo)