02 de gener 2010

Darrera pista B. Invisible. I les conseqüències d'una senzilla decisió

Eh que vaig dir que res d'enviar sms d'aquells d'any nou?
No ho he fet, tret de les persones que de veritat tinc més properes (i no us dic què els vaig posar, perquè era més aviat irreverent, així de conya)
Doncs bé.
Confirmat.
Rebuts al meu mòbil aquest any, 7 sms.
Tres d'aquestes persones no havien rebut el meu.

Això corrobora el que us deia al post "Rondinaire 2010". La gran majoria de gent respon per obligació, si de cas li agrada i diu, va... tornem-li. Però que els surti del cor, allò de veres...


Darrera pista pel meu Blocaire Invisible.

Finalment, he aconseeguit saber el teu nom, que tots et coneixem per un nik molt, però que molt afectuós.

Avís per a qui li hagi tocat jo.

Estic cosida de mirar blocs i encara no n'he descartat la meitat, o sigui, que depresset, pistes i visites ja, que hi ha gent que som durs d'orella, de vista i d'enteniment!

8 comentaris:

Striper ha dit...

Jo esta clar que no ho soc i crec que no tinc el teu mobil ni el numero, i tu no ets a la que fare el regalet.

DOLORS ha dit...

Doncs mira per on, jo soc una d?aquestes persones que te l'he enviat encara que no he rebut el teu! i no ho he fet per obligació, ho he fet pensant en tu, ho he fet de tot cor , igual com vaig dir el teu telefon perque et truquessin per un encàrrec que creia que podia fer-te il.lusió i fer-te l'inici d'any més agradable. Com dius tu són les petites coses les que ens calen per ser feliç. Bon any 2010!petons

Thera ha dit...

Doncs, estàs de sort si n'has descartat la meitat!!! Jo sí que vaig ben perduda... però molt, ni una lleugera sospita!!

Rita ha dit...

El més curiós d'això dels sms és que en reps de gent que no saps qui són i si els ho demanes, no contesten.

Jo no sóc qui t'ha de fer el regal, si et serveix d'alguna cosa... :P
Petons, maca!

Elfreelang ha dit...

Jo tampoc tinc gaire idea...bé tinc dues pistes bones però no m'ha servit de gaire encara de qui é la meva blocaire invisible...respecte a això del sms...depèn a mi em van respondre tots els que vaig enviar...però no en vaig rebre cap a qui no hagués enviat jo...

Cèlia ha dit...

uix, a mi ja m'han trobat pero jo tampoc sospito!

El veí de dalt ha dit...

Nervis? ;-)

Xurri ha dit...

Doncs ara mateix no caic qui deu ser....... :o)