21 de juny 2010

regals d'anada i tornada




així, sense deixar de pensar en el nostre mar, vam preparar animalets de pasta de sal...
estaven il·lusionats amb les seves disfresses, i els han agafat cert afecte, i doncs, som-hi! ens vam posar a pastar, a preparar models senzillets a veure què sortia...
després de passar pel forn, i per la pintura (ai senyor!), han quedat prou bufons!
pensant i parlant, els he desitjat prou cor i cap per entendre i enfrontar-se als reptes, prou mans (digues-li potes) per prendre tot allò bo i de profit que trobin a l'abast, uns ullassos de pop per veure bé i no perdre detall del que els envolta, la lleugeresa dels dofins per sortir-se'n airosos de les dificultats, la destresa dels crancs, que, malgrat haver d'anar de gairell moltes vegades, sempre troben el camí encertat, i de passada, l'elegància de les meduses, en la seva humil senzillesa...
no sé si m'hauran entès, però jo, avui també he tingut un preciós compliment, aquí el veieu!
preneu-ne un bocí, que les alegries compartides són més dolces!


quin detall, enteneu perquè ja els enyoro?

:

22 comentaris:

rits ha dit...

oooooh! quin final de curs tan emotiu! segur que els has trasmés tan d'amor com ells a tú!

que dolços!!!!!!

Magda ha dit...

Ara mateix, Roser, em ve fantàstic com a postres de sopar. Crec que mai en la vida havia tastat una xocolota tan deliciosa. M'has emocionat. Enhorabona

Sergi ha dit...

Jo penso que teniu un problema amb els animals marins...

Això sí el detall que et van fer és deliciós!

lolita lagarto ha dit...

que monos!

Ada ha dit...

Quin detall més bonic! No m'estranya Roser, si ets genial, s'ho passaran bomba amb tu!!!

Carme Rosanas ha dit...

Que macos! Feu un bon equip tu i ells!

M'agafo la O de xocolata!

Joana ha dit...

Qui dóna rep i a l'inrevés.
Un detall preciós i dolç :)
I ells ja et deuen enyorar :))

yraya ha dit...

Que cosa más majas que haces con los niños, han quedado preciosos.
Anda que el regalo de ellos, que gran idea.
A mi también me da pena este año terminar, tengo un grupo tan majo.
Que vaya bien mañana las despedidas.

Ull de cuc ha dit...

Oooooooh! :) tan de bo sigui igual de bona amb els nens/es com tu en aquest futur pròxim que m'espera... Senzillament genial! Com en són d'agraïts, la canalla!!!! I com m'agrada que sigui així!!!!

Un petó!!

Manel ha dit...

Quin millor regal que el que reps d'uns nens amb tota la seva innocència, amb la seguretat que és d'agraiment i estima, per a la mestra que, durant el curs, els hi a regalat moments d'alegria, jocs i ensenyaments...Intentant aportar el seu granet de sorra en el bon desenvolupament del seu raciocini i educació...
salut

desencanto ha dit...

Sempre m'he descobert davant de totes i tots els professionals de l'ensenyament que hi posen una part de la seva vida. Feu un treball magnific i d'un valor no monetari incalculable. Felicitats

Joana ha dit...

Molt maco i emotiu...

La Senyoreta Reykjavík ha dit...

Què genials són els crios...això és que tenen bona mestra ;)

B7s!

Garbí24 ha dit...

Un regal a la feina ben feta....Felicitats!!!!!!!!

sànset i utnoa ha dit...

Us han quedat preciosos!
Quina traça!

i el regal...mmm... me'l menjaria! ;)

Bones vacances!

Utnoa

Ferran Porta ha dit...

Què xuloooo, Zel!! No m'estranya que estiguis enamorada de la teva feina, benvolguda: només això que ens ensenyes avui val un "potosí"!

Enhorabona pel que fas, i per com ho fas.

Anònim ha dit...

Quin detall tan bonic! Són agraits! I suposo que els hauràs donat motius!

novesflors ha dit...

Deu ser que t'ho mereixes, no creus? :)

zel ha dit...

Gràcies a tots pels comentaris...la veritat és que entre tots em van regalar una super plata de fruita, un coixí gran amb tots els seus noms i el meu, i el detallet de xocolata va ser d'una mama per arrodonir la cosa, són agraits...I avui hi ha hagut llagrimetes...m'han emocionat!

I per la feina, el dia que no la faci a gust, plego, que s'ha de fer amb il·lusió sinó malament rai!

fanal blau ha dit...

qui dóna, rep!
de vegades, no sempre quan hom voldria, o quan hom esperava...
però qui dóna, rep!

pá muestra, un botón!
bon final de curs amb alegries compartides, i amb enyorances, també, necessàries!

un petonàs, zel!

jo artin au ha dit...

MMmm, dolcíssim, tot plegat

jo artin au ha dit...

Mmmm, dolcíssim, tot plegat