28 de desembre 2010

innocent...


No cal que et miris l’esquena
la llufa la duus posada
la sentència del Suprem
ens la deixat enganxada

Jo proposo que ens neguem
a ser gent malparlada
si el castellà no sabem...
-que ho diuen severament
aquella gent dels Madriles-
doncs, castellà no parlem !!!
no fóra cas que pensessin
que tenim un os per llengua
i som curts d’enteniment.
-per no parlar correctament
la llengua d’en Cervantes-

Jo per curar-me en salut
m’arraparé a l’Estatut
només parlaré català
quan sigui a la meva terra...
(no em busqueu les pessigolles
que sóc de molt mal ferrar,
i que si massa m’emprenyen
els responc en italià)


6 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

:) Molt bon verset, zel!

Montse ha dit...

M'ha encantat, hehehe! jo ahir és que no hi era, no vaig llegir cap blog! un petonet!

Jordi Pinyol ha dit...

Molt ben dit!

òscar ha dit...

Un verset molt ben parit!!!

Tot el contrari que les sentències de Constitucionals i Suprems.

sànset i utnoa ha dit...

Quanta raó. I quina llàstima que en tinguis tanta!
P.S. Paraula de comprovació= "recorta". No sé a què es referirà...

*Sànset*

wanderlust ha dit...

Ostres, que bo, m'ha encantat, quin gust!!