07 d’agost 2011

avui fa quatre anys que vaig obrir aquesta casa...

Records que no s’esborren, amics fets i retrobats, amics perduts en el llimbs de la blogosfera... Però m’agradaria celebrar-ho amb vosaltres. Llegiu l’apunt d’ahir, sisplau!




I molt especialment us faig saber que vaig lenta en això d'enviar convits, però juro que me'n sortiré, si m'ajudeu amb els mails que no tinc, sobretot perquè algú no els posa públics, jo ja vaig buscant! Espero no oblidar ningú, casumcoi!




Pel que fa a si hi ha límit de temps, doncs només quatre setmanes, una per cada any de blog!


Estic més contenta que un gínjol! Aquí trobareu les "normes"


I si passeu de casualitat i us fa gràcia, doncs això, deixeu el mail aquí o al meu elèctric i us apunto ràpid!

4 comentaris:

Jordi Dorca ha dit...

Per molts anys, noi.
Ara mateix començo a rumiar alguna cosa.

Jordi Dorca ha dit...

Noia, volia dir.

fanal blau ha dit...

Vindré, Zel! I tant que vindré!!!
De moment, per molts anys!

Salvador Macip ha dit...

Moltes felcitats, veterana! Una manera molt maca de celebrar-ho.