08 d’agost 2011

LA CABRA ACTIVA ... DEL ANTON.




 LA CABRA ACTIVA
8 -8 -11
Per dalt del serrall,
valenta com ella sola,
sortint-se del grup, ramat,
la cabra muntesa vola.
Amb les banyes para el llamp,
amb el bel crida a tothora,
amb les potes,vent gregal...!!
Sa presència enamora.
Sempre té l’ull ben obert,
fins dormint mira com vola
xuta, aguilot o estornell...
Seu mirar sempre devora.
Mireu-la. Valenta,... a Internet
Ha clamat crit que espavila:
-ARA MATEIX està obert
Per a vells i nous clients
el blog de la cabra activa...!!

A veure si tots hi entrem
a fer-la la gran pubilla .

2 comentaris:

zel ha dit...

Antón, a tu també et pessigaré el nas, coi, que em fas pujar els colors i la llàgrimeta!

Ara, és veritat, el meu fill està totalment d'acord que la imatge em fa justícia, diu, "el que passa, que ells no saben que ets una cabra boja"...hihihi.

Seriosament, Antón, és magnífic, no sé d'on treus la imaginació, (i sovint no sé d'on treus la força)

Petons i abraçades!

rebaixes ha dit...

Jo tenia el sentit de l'humor quan convé i tergiverso les paraules en les converses, ara, ara mateix, no estic com voldria, però m'he atrevit a llençar la pedra amb la fona a veure si tocava a la closca i em sembla que he tocat,... Creu que sé que tu ets molt activa, sé que no pots permetre desgavell que el denuncies i aquí està el meu humor, elles vant per l'escarpada muntanya posant-se sempre en perill i tu no ho fas ? T'agrada, hi tens el gust posat en llençar pedres i encertant en el que dius, donant el cop de martell... Bé podia fer un post sobre la cabra que en tu es sols un símil que sé que no pendràs malament i que he volgut molestar-te. Jo crec que aquestes coses encar uneixen més l'amistad que ens tenim... una abraçada i als teus fills dir-los que tenen una mare impresionant. Anton.Para la galta que et faig un petó ensucrat...