18 de juliol 2009

Formentera, unes fotos...

-no us perdeu la posta de sol al cap de Barbaria-, et diuen...i cap allà, quan encara no hi havia gairebé ningú...
temps per passejar i veure el piló de petites mostres de desigs amuntegats, de figuretes de vegades ordenades, d'altres només apilonades, moltes en equilibri precari... n'està sembrat, de totes mides i de totes les formes possibles, algunes de ben polides i encerclades, d'altres informes però amb el mateix encant...també hem fet el nostre "mausoleu"... cadascuna el seu...

el forat...ni idea, en principi, però algú s'hi posa, i dius, ja que hi sóc, doncs apa, cap dins...

després de pocs metres a les fosques, sentint que et diuen -compte que rellisca!-, veus la sortida, i ja esperes el mar...

si que n'és d'especial entrar dins la terra, sembla que ets en un altre indret, mig màgic... mirant enrere, hi ha qui tampoc es pot resistir...

la sortida altra vegada a fora només té un problema, calen les dues mans per enfilar-te...i la càmara... doncs agafada a les dents, per si de cas... amb la cara ja es nota, jejeje

no hi ha ordre, perquè aquestes dues són d'un altre moment, però a baix, es veu com n'és d'estreta la part central de Formentera, ben fosc, gairebé de nit...l'excusa perfecta per dir -l'any que ve tornem!

Els dos extrems de l'illa, dalt, el cap de Barbaria, a baix, el de la Mola, dos fars, dos paisatges únics per anar a passar un bon capvespre, per riure i embabacar-se amb el cel i el mar, i el sòl fet de roca, sec, amb plantes rústegues acostumades al vent i a la sal.
la cara de tranquil.litat ho diu tot, quan estem en plena temporada de feina, juro que no estem així de "ommmmmmmmmmmm"

Massa comentaris no feien falta, un altre tastet, per recordar-me a mi mateixa que han sigut uns dies i unes estones inoblidables...

27 comentaris:

Oscar Ramírez ha dit...

Jo crec que són el concert de l'ordre. Concert perquè són poètiques i ordre perquè sous dues i no hi ha confusió. M'agraden molt guapissima!

Marta ha dit...

Algunes de les fotos són del Cap de Creus, o m'equivoco? A mi me'l recorda pels penyasegats. Veig que no vau tenir gaires problemes amb la tramuntana,-) Jo de les fotos que tinc del Cap de Creus porto uns cabells que semblo una bruixa de les ventades que sempre hi he trobat. Bones vacances, maca.

rebaixes ha dit...

El forat negre que duies a espatlles/ l'has lliurat a l'era dels records/ ara surten a l'aire noves marques/ que senyalen metes
que porten dolç conhort/ No et giris enrere amb nostàlgia/ ara és hora... l'hora és ara/
de collir la sal de camí nou....
Anton.

Ferran Porta ha dit...

Perquè les fotos amb mar al fons són sempre precioses? I si hi surt la nostra benvolguda Zel, ni te cueeeeeen!!! :-)

Bon diumenge, a tu i a tots!

Mireia ha dit...

quina enveja i quines ganes de vacances que tinc!

Asimetrich ha dit...

Quan inventaran la teletransportació per poder fer un saltet cap allí? Oh quins indrets!

Sergi ha dit...

Un descans gairebé més necessari que merescut, us feia falta relax després del curs, oi? Es veu de lluny que vau aconseguir el propòsit.

Clidice ha dit...

saps que fas molta ràbia? ja em revenjaré ja! ;P

hypatia ha dit...

unes fotos fresques, que reflexen complicitat i encomanen pau...

;*)

Deric ha dit...

unes fotos molt guapes! m'encanta formentera!

Ma-Poc ha dit...

Quina envejaaaaa!! :)

Carme Rosanas ha dit...

Doncs, mira una mica d'enveja sí, però fa il·lusió veure-les. Jo no he estat mai a Formentera. En vénen ganes, moltes ganes!

Assumpta ha dit...

Adoro els fars!! :-)))

M'ha fet riure quan expliques lo d'agafar la càmera amb les dents, perquè és exactament el mateix que hagués hagut de fer jo jajaja

I, parlant de fars, ara et faré un "atracament" a mà armada (però és una arma que no fa mal, eh?)

Resulta que, per associació d'idees, doncs he lligat immediatament el preciós far teu amb el símbol del blog de 365-contes de la Bajoqueta i he pensat que tu que saps escriure bé i que sols participar a Relats Conjunts i tal, per què no t'animes ara que ets de vacances i li fas un conte? :-))

Tema lliure. Única condició: tope de 365 paraules.

A més, si vols, pots il·lustrar el conte amb alguna foto de les teves, que les fas magnífiques :-))

http://365contes.blogspot.com/

T'animes?

Sense cap compromís, eh... que cadascú sap el temps del que disposa i si li va bé o no... però jo ho deixo dit :-))

yraya ha dit...

Que bonitas las fotos y que envidia, pero de la de verdad.

Molts petons guapa

Diana Puig ha dit...

Hola jo soc d'Eivissa i m'alegrat molt que hagi gent que de veritat aprofita el temps de vacances d'una forma respectuosa i valora el que tenim i alli on està, no és tothom el mateix.
Moltes gracies per aquestes maravelloses fotos.
didi.

Estranger ha dit...

Ja has tornat? Que ràpid que passa es temps. Allí, ben a poc a poc, segur.

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

hola Zel, hem rebut un comentari teu al blog "premià de marx", si vols podem fer un contacte, ens pots escriure i en parlem.

soulbizarre@hotmail.com

(àngel)

revoltapremia@gmail.com

(els i les de Revolta del Maresme)

et podem informar de tot el que ens demanis.

Salut!

Garbí24 ha dit...

Mai he estat a formentera , però me'n fas venir ganes .............
Recordar unes bones vacances sempre et pot treure d'un petit estres.

rits ha dit...

m'alegra moltíssim que les vacances t'hagin anat tan bé!!! segur que has carregat moltes piles!!!!

Vaig visitar Formentera ja fa uns anys i no em va dir res, xò potser simplement no era el moment de gaudir-la! sento que hi he de tornar!

una abraçada ben forta!

Laia ha dit...

M'apunto Formentera com a un dels propers destins. Jo tinc Cadaqués al costat!!!!!!

Una ha dit...

Precioso y más todavía por cómo lo cuentas,¿harás algún viaje más?.Hoy me dijo mi hijo que vuelve una semana a Londres,así que estoy contenta de que volverá cargadito de nuevo con muchas fotos y esta vez no va solo,sino con cuatro amigos más.
Espero que hayas vuelto renovada y alegre.Besos,besos

MeTis ha dit...

que cerca estuviste zel!

me hubiera gustado saludarte, porque seguro que tuviste que pasar por ibiza :-)

formentera es magica si.

Núr ha dit...

A mi les illes em criden molt! Només he estat a Mallorca, prò m'encantaria visitar les altres Balears i també les Canàries, tot i que m'imagino que totes són diferents i amb encant propi!

Les fotografies, precioses!

Trini González Francisco ha dit...

Quina delícia, nena! Quines ganes de "vacancejar" que m'estàn agafaaaaaaaaaant...! :)

assumpta ha dit...

Quin blau de mar i cel, quina posta, quins paratges, quina enveja!
M'alegro que hagi anat tan bé. T'ho ben mereixies.
Només he estat a Menorca 2 cops(que m'encanta) i Mallorca, em falta seguir tota la resta.
Formentera bé es mereix passar al davant!
Petons.

Jordi Pinyol ha dit...

Quina meravella! I quines ganes que fan agafar aquestes fotos d'anar a descobrir tots aquests racons tan bonics...

Helena ha dit...

quina enveja!!!!
és evident que vas estar-hi LA MAR de bé!!!

1 petonàs!