05 d’abril 2011

vaja vaja, Sra Rigau...

Per fer-ho curt, diria que tornem en molts aspectes a la meva més tendra infància, quin fart de respondre sense dir gaire res de clar... Només ha tret els informes Pisa per parlar del clima de les aules, i l'ha reconduit sibil·linament a allò visual. Res de noves propostes, res d'innovació, res d'atenció als més desfavorits, res de la llengua i la demanda de no fer la tercera hora en castellà, res d'aspectes metodològics ni aules de suport o acollida, res que vagi directament adreçat a donar la mà als mestres en allò professional. Una xerrada totalment demagògica que l'hauria pogut fer qualsevol persona que no fos del gremi. I a sobre, el Sala Martín li ha parlat de centres d'alt rendiment adreçats, evidentment, a les mates i a les ciències.

Les humanitats les deixen només per la tarima lligada al respecte. L'art, la literatura, el pensament crític, el saber ser, ni anomenat.


Això mereix una escopinada en tota la cara.

.

Sisplau, ajudeu-me a trobar tres diferències entre allò que predica la sra Esperanza Aguirre i allò que predica la sra Irene Rigau.

.

Ah, no s'hi val la llengua que empren per comunicar-se.

.

Ai senyor, quin futur ens espera...

5 comentaris:

Garbí24 ha dit...

estem cultivant la incultura i la irresponsabilitat més gran que s'ha vist mai en els humans. el més greu es que sembla que ningú no hi vol posar remei

Jordi Dorca ha dit...

No defallir, Zel.
Aviat hauríem de tocar fons.

Clidice ha dit...

Política? Fer política? No sembla pas que els nous gestors en sàpiguen res d'això que és fer política: tenir idees i esma de dur-les a terme.

Magda ha dit...

Hi porta una bona estona, de veritat, i no, no surten les diferències. Haurem de començar a crear escoles clandestines per ensenyar humanitats?

mestreta ha dit...

A mi se'm fa molt gran tot això i em veig molt poqueta cosa, però he començat a pensar que no tindrem ajuda, així que faré el que pugui dins de l'aula, que ja serà molt.
Per sort, aquest curs estic rodejada de molt bons mestres. Crec.