12 de febrer 2013

la meva paleta de proves...

Tot és distreure's del món mundial... Quan vaig posar unes fotos pintant, començava a embrutar aquesta tela, i aquesta és la meva tela de proves.
Aquí hi he fet de tot, i darrerament, i he posat "veladures", coses que trobo en tutorials per internet.
El meu nou vici m'està dient el que ja sabia de tota la vida. La meva dèria són els arbres. Això, té algun significat?


Per cert, el de baix, ha de passar per molts processos i he escoltat atentament els consells. Gràcies!
Ara el proper pas és trobar una acadèmia, ja ho tinc clar.

5 comentaris:

Garbí24 ha dit...

crec que lo dels arbres podria ser degut al cúmul de fulles que quan cauen fan aquells pilons de "follam" ....... Igual m'equivoco :-)

el paseante ha dit...

Jo el trobo molt bonic.

PD: Primer havia llegit: he posat "verdures" :-)

Assumpta ha dit...

Què maco!!! :-))

Helena Bonals ha dit...

Els arbres són com la poesia, com l'art. Arrelats i lleugers alhora.

sa lluna ha dit...

Pot ser perquè tinguis els peus a terra i el cor tocant el cel?

A mi m'amgrada molt com et queda!!

Bessets.