27 d’agost 2013

barques, mai més!

Estic preparant el mes d'acollida, el setembre, pels nous infants que començaran 1r de cicle inicial.
Fent proves, i demanant materials, he sabut que hi ha olis especials per treballar amb nens i/o persones amb sensibilitat a determinats productes. Es barregen i es netegen amb aigua, l'aigua és el disolvent, i fan el mateix efecte lluent i texturitzat que l'oli. Em sembla que els provaré per saber com funciona. 
Treballar la pintura havent d'esperar i seguint unes passes, ajuda a l'autocontrol!!!
I ho dic per experiència, ja el llençaria, però vaig intentant que surti quelcom. I penso en els primers arbres que vaig pintar, i ara me'ls miro i em fan el mateix efecte que aquestes barques! 
Només és per veure l'efecte. I per demanar consell. 


1 comentari:

sa lluna ha dit...

Consell no te'n puc donar perquè no sé pintar, però no el lleeeeeencis, eeeh!! Segur que ho pots fer!!

Unes aferradetes d'ànims!! :)