24 d’agost 2013

guanyador i següents... i vull sentir els aplaudiments des de casa!!!

Vaja, no sé si serà una sorpresa...
La foto 9 se'm va passar, donat que vaig deixar oberts (a la vista) els comentaris i és clar, el primer ja va ser l'encert...
Qui és el rei de les endevinalles, anagrames, fotos amagades, jocs de lògica i un llar etc???

Doncs evidentment, el senyor    MAC!!!
La cosa ha anat així:
MAC.  8 ENCERTS DE 8
ÀNGELS (sargantana)  6 ENCERTS
JOAN G. I CARME, 5 ENCERTS
SA LLUNA 4 ENCERTS
ANNA JORBA, TOY I KRT 2 ENCERTS.

La gran majoria dels qui no surten aquí n'han encertat una, i alguns (em sap greu), cap.

Com que sóc molt del meu paisatge, el guanyador rebrà a casa seva, (quan el vernís s'hagi assecat) aquest o un bessó quadre del meu Montgrí!

 A veure si m'espavilo!!!
O potser hi ha sorpresa i surt un mar, hihihi

8 comentaris:

sargantana ha dit...

no trobo la tecla dels aplaudiments
on coi s'ha ficat????

jijijijij

petons bonica...

Garbí24 ha dit...

felicitats al guanyador.......juguem contra el millor...així no podem guanyar.
Mac...ets un crack, però et tocarà fotre un clau ....pel quadre

sa lluna ha dit...

Mac, moltes felicitats!! i a tu Roser per fer-nos jugar!!

Aferradetes per tothom!

McAbeu ha dit...

T'he de dir que per mi si ha estat una sorpresa perquè amb el generosa que has estat donant pistes em pensava que no seria l'únic a encertar-les totes.
Estic molt content d'haver guanyat i m'encanta el quadre de premi. Moltes gràcies a tots per les felicitacions i moltíssimes gràcies a tu, ZEL (per cert, no cal que t'espavilis que no hi ha cap pressa) ;-))

Toy folloso ha dit...

Els cels els brodes....

Carme Rosanas ha dit...

Enhorabona Mc!!!! I un munt d'aplaudiments...

Els sentiu, oi? :D

Carme Rosanas ha dit...

Enhorabona Mc!!!! I un munt d'aplaudiments...

Els sentiu, oi? :D

Sergi ha dit...

Home, sorpresa, sorpresa, tampoc és. Que en Mac guanyi un joc és la tònica general. Felicitats per ell.