05 de novembre 2014

#VotaréPerTu


 El 9 de novembre votaré per tu, Luís Ma Xirinacs

Tu, Lluís, que cap als finals del franquisme vas treballar per impulsar l'Assemblea de Catalunya.
Tu, Lluís, que vas ser un dels més ferms promotors de la Marxa de la Llibertat.
Tú, Lluís, que ja reclamaves una Constitució alternativa!!!!
Tu, Lluís, iniciador de la Guàrdia per l'amnistia dels presos polítics.
Tu, Lluís, que, plantat a la plaça de Sant Jaume, en aquells temps del peix al cove, reclamaves ja la independència.

Estigues tranquil, a la papereta del Sí i Sí, hi haura el teu nom.

6 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Un gran bravo i un aplaudiment...

Jo hi penso sovint en el Xiri!!!

Gerònima ha dit...

A mi també m'ha agradat molt aquest post Zel.

Garbí24 ha dit...

tots tenim un segon motiu per anar-hi, o més.
La ficarem dins, si o si

xavier pujol ha dit...

Vaig ser, i sóc encara un admirador de l'obra de Xirinachs

Josep ha dit...

Molt bé, Zel. Jo havia estat amb ell, ja ho he explicat en més d'una ocasió.

Moltes gràcies.


Una abraçada.

Oliva ha dit...

UN GRAN HOME,SI SRA,GRAÇIES PER RECORDARLO.
JO VOTARE,PER TOTS ELS QUE VAN PLANTAR CARA HI HA NO I SON¡¡¡
PER ELS MEUS NETS¡¡¡
PER ELS MEUS FILLS¡¡¡...I PER LA MEVA DIGNITAT.