01 de gener 2009

blogaire invisible, més pistes






Això és una bona pista, de veritat.
Però que molt bona i vitaminada pista.
Em sembla que ja està tot dit...
No? vaaaa....més....










Veieu? Tant i tant patir, si al final, us poso la foto de la persona que m'ha tocat.
D'acord, està un pèl desfigurat, i acolorit... però ell segur que s'hi reconeix!

Pista: Aquesta és bona: (ei, no m'ha tocat, però, per les seves narracions, no li faria pas cap molèstia fer-ho)





Reflexió del dia:

"Entre lladres, hi ha honor, entre polítics segur que no"

11 comentaris:

Anònim ha dit...

La frase és boníssima! quina sort el teu amic invisible!

Striper ha dit...

Ah crec que ja se qui es. Bon dia.

Anònim ha dit...

Avuitoca aquesta:

Lo propone el laud
lo dice el péndulo
lo arrincona la noche
lo usa el río
el tiempo es una calma artesanal
M.B.

Bon chance de música!!!
Zeppeling

Ferran Porta ha dit...

Doncs jo estic perdut, perdut...

Montse ha dit...

ni idea :)

però tampoc no tinc ni idea del meu blogaire invisible, ni la meva té idea de que jo sóc la seva (crec)... un bon embolic!!!

petons, reina mora!

Jo Mateixa ha dit...

Em sembla que ja se a qui l'hi fas això del Blocaire Invisible!!!!

Molt bona pista doncs, molt bona!!!!

Petonets dolça!!!!

Rita ha dit...

Aisssssss... Jo no pillo res enlloc! hahahahaha

khalina ha dit...

Unes pistes molt originals.

Jo al no ser home estic descartada jaja.

rebaixes ha dit...

Ja començo a entendre aquest concurs, és un ball de màscares.
Aqueta camina aixì, i es molt primet pero engordit amb coixíns i porta perruca i ulleres, treus els adminìculs i ja està... i no en foto, si no realment, fins las huellas digitales eren iguales.
Jo els hauria tancat en un quarto fosc, però fosc i com allò dels jocs de cartes aparellades, les que ja se sàpiga que vagin sortint a la llum i guanyador si és que ni ha d'haver... l'últim que és el primer. I prou.I amb poc gasto una diversió més, caram.Anton.

yraya ha dit...

Estoy más perdida que al principio, lo único que sé, escribe libros o articulos...o no??
nos tienes en ascuas a todos/as

El veí de dalt ha dit...

Jo ho sé...però no havien de ser llimones i no taronges?