02 de desembre 2010

sobreviure... sobreviurem!

(no, no hi era, encara no sé si hi sóc)


Bé, jo em pensava que la cosa aniria d'una altra manera, però m'ho vull prendre amb humor i, per això, tot pensant en com sobreviure a la "debacle", em va venir la cançó aquesta al cap...
:

.
quan el que realment va passar va ser aquesta altra versió...
.
De bon començament, tenia por,
estava petrificada
seguia pensant que mai més podria viure
amb aquests al davant,
però després, vaig passar moltes nits
pensant només en com ens havien ferit
i ens hem fet forts, aguantant cops,
haurem d’aprendre a sobreposar-nos...
I ara no, que ja n'hi ha prou
s'ha acabat la por,
sobreviurem
amb totes les forces que ens quedin
al fons del cor
sobreviurem, seguim lluitant
(tot rebent hòsties, però no ens veuran plorant,
sigui això una petita declaració d'intencions, aixxxxxx )

3 comentaris:

Xarnego ha dit...

"Sobreviure, forma part de la meva vida."
Dificil de mantenir en el temps.

Salutacions.

Wanderlust ha dit...

De vegades es necessita temps per trobar-se a una mateixa oi? encara que els demes t’apressin, no cal passar ànsia.

Jordi Casanovas ha dit...

el vídeo de l'alien va ser dels primers que em vaig baixar d'internet... sembla que faci una eternitat