18 de juliol 2013

solució foto 3

El poblet, és a Menorca, al municipi de Sant Lluís, com bé explica en Mac en un dels seus correus.
El curiós és que Binibéquer Vell o Binibeca Vell, és un encàrrec fet cap als setanta a un arquitecte per tal que reproduís un poble de pescadors, i així ho vius. Carrerons super estrets, sense que dins hi hagi cap mena de soroll o aglomeració. A l'entorn, un turisme asfixiant, però si entres al poblet és com un món a part.
A prop hi ha la famosa cova d'en Xoroi que acaba d'omplir l'itinerari dels badocs i somiatruites!

Per cert, tenim 4 encertants.

2 comentaris:

sa lluna ha dit...

Veig que el meu comentari no ha sortit, no sé si és que no el vas obrir perquè el vaig encertar a la primera o és perquè el tens a correu brossa...

Bé et vull dir que estaré uns dies a comentar, estic malaltona i el que tinc no em deixa estar davant una pantalla més de cinc minuts.

Quan pugui tornaré, si em deixen!! :(

Bessets nina, també per a tothom des d'aquí.

zel ha dit...

Dona, no va sortir per l'encert!