Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cabreig. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris cabreig. Mostrar tots els missatges

04 d’agost 2012

Ciutadà de Catalunya, aquí tens l'expoli del teu govern

Perfectament acomodats, els nostres polítics i assessors diversos, els d'aquí, vull dir, estan fent amb nosaltres el que tant critiquen al govern central.

A saber:

Dobles taxes en medicaments. Contents, expliquen com han guanyat X milions d'euros amb l'euro per recepta. No, si el que ells esperen és que nosaltres ens portem com si cada dia fessim una marató per salvar-los el cul, oi?

Al setembre, cobraran el dur carmanyoles a l'escola a un preu molt superior al de d'altres territoris. O sigui, ja és més car el menú escolar, a sobre, hauran de pagar uns tres euros diaris duent-se el dinar de casa. Ja ens diran quan recapten i qui s'ho queda. Perquè la misèria de sou que donen al monitoratge i la merda de dinars suposadament equilibrats que diuen que l'escola promou... m'estalvio el comentari groller.

Dobles retallades en ensenyament. Un dia d'aquests em faré explicar per algú que hi entengui el misteri del meu sou, atzarós i minvant, i mai igual.

No pagar les nòmines de molts interins i substituts el mes de juliol (tot i haver pactat quants mesos havien d'haver treballat, a finals de juny van decidir tirar pel dret i no pagar).

(En canvi, seguir tapant les vergonyes de la pròpia corrupció i tan amples)

Seguir tolerant i incrementant els peatges.

Afegir les retallades pròpies a les que obliga la mestressa Euromerkel.


Seguirem col·leccionant greuges. Jo vull un Estat propi, o i tant, però no pas amb aquests que manen (o han manat o manaran). Catalunya segueix sent un petit país governat per una burgesia heretada d'antic, quan les famílies de bé tenien esclaus comprats, fet cert, no pas inventat ni simbòlic.


Diario de Barcelona, en el año 1820: “El Excelentísimo Señor Gobernador y Corregidor de esta ciudad, para dar cumplimiento a una orden superior, previene a los dueños de esclavos que residen en ella y pueblos de su corregimiento, que por todo el martes próximo, día 8 del actual, pasen a su Secretaría una nota firmada de su mano, en que se exprese el esclavo o esclava que tengan, su nombre, edad, origen de la esclavitud y pertenencia, con el precio que haya pagado por su adquisición...”.

21 de novembre 2011

l'endemà de la debacle

Això no ho entenc,

CiU : 16 escons vots 1.014.263 perct. vots 4.17%
IU-LV: 11 escons vots 1.680.810 perct. vots 6.92%

Això em consola,



Sense comptar els vots emesos i vàlids que no han anat al PP, que són una bona colla, més de 12 milions, no tot és blau, i sinó, mireu el recompte d'abstenció i vots nuls i en blanc:

9.710.775 abstenció
+ 317.386
+ 333.095 nuls i en blanc

__________
10.361.256 versus 10.830.693, vots que ha obtingut el PP. Uix! de poc, si sortiu de casa, vés a saber...


Més de 12 milions, més els més de 10 milions que no han votat PP, són molta majoria, oi? Mobilitzem-nos, jollons!
No, no sóc idiota, sé que el resultat final serà el mateix, però, si més no, resistència!


O sigui, a què esperen els més de 10 milions de persones a dir la seva, sigui quina sigui la seva? Tothom i totadona (que deia en ZincPiritione) sap que els peperus voten sempre, que els convergents també, i els petits petits, ens hem conscienciat força. Aquests gandulots apoltronats, ens podrien donar un cop de vot, no?




I això em fot d'una mala llet que...

"La Iglesia ya ha dado su bendición al PP por su victoria. Lo ha hecho a través del presidente de la Conferencia Episcopal, Antonio María Rouco Varela, quien ha ofrecido su "apoyo espiritual" a Rajoy "en estos tiempos difíciles




.... A su juicio, las consecuencias son "la corrupción política y económica, la codicia, la búsqueda del propio interés a toda costa, el menosprecio de la vida humana mediante políticas y conductas abortistas y antinatalistas, la desproporción y la disolución institucional del matrimonio y de la familia, la instrumentalización y el deterioro de la educación". "Todo ello no puede conducir más que a situaciones sociales y económicas muy delicadas", ha agregado."

Rouco dixit. No podem seguir així de cap manera. Entro en període de reflexió. Alguna cosa se'ns ha d'acudir per sobreviure.