08 d’agost 2007

des de l'infinit

Ahir a la nit, tot jugant amb l'ordinador, (jugava a crear un blog i no me'n vaig sortir...), vaig anar a parar a una pàgina d'aquestes que et fan una carta astral "a la carta". Això sí, cal saber l'hora exacta del naixement. Bé, hi vaig caure. Venia de llegir els blogs de la gent que conec, i, desesperada, vaig entretenir-me en un joc absurd. Recoi, ni mai que ho haguès fet!!! Resulta, que des de l'infinit (ara dit ciberespai) em van gairebé clavar. Llegiu:
Tu instinto y curiosidad pueden acabar incomodando a las personas que te rodean, si se sienten analizadas. Te gustan las situaciones peligrosas e incluso, llegas a provocarlas: ¡y … todo por probarte a ti misma de lo que eres capaz!
La vida real es a menudo diferente de la que te inventas y tratas de compensar esta angustia, comiendo en exceso … ¡Ten cuidado, corres el peligro de engordar!
Ja ho sé, és una bajanada, però, us asseguro que deixa estès. I per decència i seny n'hi ha prou amb una mostra. Enteneu ara que molta gent es dediqui a passar el temps enlloc de passar penes i llegir el diari, que giri el cap davant la misèria i la vergonya dels miserables que malmeten el món? Si el centre del món ets tu mateix, via fora els maldecaps, si tot plegat són quatre dies.